Dit is de eerste keer dat ik echt wat over mezelf wil vertellen. Ik hoop dat jullie ervan kunnen genieten. Een dikke knuffel voor iedereen die eens een kijkje komt nemen.

zondag 6 juni 2010

Zo maar een hersenspinsel

Wat duurt een nacht toch lang als je niet kan slapen.
Pfffff.... Ik ben er maar eens uitgegaan. De vogeltjes fluiten al weer.
Klinkt best gezellig. Alleen heb ik morgen toevallig een drukke dag. Nou ja wat heet druk, voor mijn doen is het al gauw druk. Ik ga morgen lekker dirigeren bij het koor. Eens kijken of we de liedjes voor het Strandwalfestival van september nog een beetje gezelliger kunnen aankleden.
En 's avonds een vergadering van de ARGO.
Ja en dan is Mirjam weer helemaal gesloopt hihihi.

Zelfs een slaappil krijgt me niet in slaap. Wat kan ik nog meer proberen. Hamers achterwege gelaten. Daar krijg je hoofdpijn van. Geen idee waarom ik dit schrijf, ik kan me niet voorstellen dat het iemand ook maar een biet interesseert of ik nou wel of niet lig te slapen, maar zo krijg je in ieder geval weer een stukje op "papier".

En nu de grote vraag: Zal ik al koffie gaan zetten of zal ik nog een poging wagen?
Nummer 493 of zo haha. Wie het weet mag het zeggen, ik hoor het toch niet.
Nou ja voordat ik nog meer onzin uitkraam...
Welterusten......

Geen opmerkingen:

ALWEER HAAST

ALWEER HAAST
Zo zie ja maar weer, alles is betrekkelijk en ik kwam nog van rechts ook