Dit is de eerste keer dat ik echt wat over mezelf wil vertellen. Ik hoop dat jullie ervan kunnen genieten. Een dikke knuffel voor iedereen die eens een kijkje komt nemen.

donderdag 27 augustus 2009

Vakantie

Zo ik ben lekker op vakantie geweest.
Het was echt geweldig. Wat een mooie omgeving is het in West-Brabant.
En ongelofelijk hoe mijn scootje zich heeft gehouden. Hij had er echt zin in.
Op sommige dagen heeft ie zelfs 50 km gereden. Ik stond er versteld van. Maar dat was natuurlijk helemaal fantastisch want nu konden we ook nog een rit maken naar België.
We zijn naar Meersel-Dreef geweest. Over een fietspad langs het water, wat op zichzelf al indrukwekkend was. Even over de rommelmarkt gereden en toen naar de bedevaartplaats van Meersel-Dreef gegaan. Ze hebben daar de Lourdes-grot nagebouwd. Dus gelijk een paar kaarsjes opgestoken. Ik hoop dat jullie er allemaal wat van gemerkt hebben, want ik heb het natuurlijk in grote hoeveelheden gedaan.
Op de terugweg nog een tasje gevonden, met alles erin: rijbewijs, id-kaart, bankpas en geld. Gelukkig zat er ook een boekje in met telefoonnummers. Dus 's avonds nadat we heerlijk uit eten waren geweest, heeft Riet gebeld. De eerste paar nummers deden het niet. We hadden al bijna besloten om het geld er maar uit te halen en het verder te vergeten, maar nog 1 nummer proberen (eerlijke mensen he) en daar kreeg ze gehoor. De mevrouw belde terug en kwam hem de volgende morgen halen. We maakten nog wat grapjes over de bankpas. We wilden eigenlijk bellen om te vragen van goh mevrouw wij hebben uw bankpas gevonden, maar nu wilden we even uw pincode weten. En Riet was verliefd op het tasje. Ik heb mijn best gedaan, maar helaas. We kregen wel 20 euro en hebben daarvan een boottocht gemaakt door de Biesbos. Mooi hoor.
Dinsdag kreeg ik helaas ernstige pijn in mijn buik. Alles zat vast. En daarom ben ik woensdag naar huis gegaan. Jammer, maar ja dat is nou eenmaal zo als je niet helemaal gezond bent.
Maar al met al kan ik alleen maar zeggen. Bedankt Riet. Het was geweldig!

1 opmerking:

Brechtje zei

Hoi Mirjam

wat kan jij het verhaal van je vakantie ook leuk op je blog vertellen ik had natuurlijk op het honk ook het een en ander verteld, en zo te zien wat je veteld hebt en wat ik gehoord hebt heb je er heel erg van genoten wel jammer dat je buikpijn kreeg ik hoop dat dat inmiddels al over is.
Maar je zag er op het honk goed en gezond uit geniet maar van alles want dat heb je echt wel verdient hoor.

groetjes Brechtje

ALWEER HAAST

ALWEER HAAST
Zo zie ja maar weer, alles is betrekkelijk en ik kwam nog van rechts ook